سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمایی خرید نیم ست اداری

نکات مهم در انتخاب و خرید نیم ست اداری

  • یک نیم ست اداری متشکل از یک مبل دو نفره و دو عدد مبل یک نفره است. به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کنند.

برای قرار دادن در تمام فضاها حتی اتاق های مختلف از جمله اتاق رئیس و مدیران جای گرفته و مناسب هستند. البته در هنگام خرید نیم ست اداری باید به اندازه مبلمان و میزان فضای در نظر گرفته برای آن توجه شود.

  • از جمله ویژگی های شاخص مبل نیم ست آن است که از کلاف و بدنه ایی مستحکم و بادوام برخوردار است. مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت انواع مبلمان و نیم ست آن ها را از فرسودگی حفظ و در برابر عوامل محیطی مقاوم و بادوام می سازد.

چرا که باید این مبلمان قابل استفاده در مدت زمان طولانی و استفاده مداوم باشد و ظاهر و بافت خود را حفظ نماید. روکش آن نیز بسیار حائز اهمیت بوده و باید از پارچه های مرغوب و بادوامی در آن ها استفاده شده باشد.

این پارچه ها باید در عین زیبا و شکیل بودن، مقاوم بوده و دارای قابلیت شستشو باشند. چون بدین ترتیب بسیار راحت تمیز شده و در نتیجه برای مدت زمان بیشتری قابل استفاده و نگهداری خواهند بود. به عنوان مثال، روکش های چرمی و یا پارچه مخمل از جمله روکش هایی هستند که علاوه بر زیبایی و دوام، دارای قابلیت شستشو نیز هستند. پس در هنگام خرید باید از جنس و کیفیت پارچه و مواد به کار رفته در ساخت مبلمان اطمینان حاصل کرد. به این صورت که باید سطح روکش ها هموار و یکپارچه بوده و فاقد هرگونه برآمدگی، پارگی و یا زدگی و ... باشد.

  • انتخاب رنگ نیم ست نیز از جمله مواردی است که درستی انتخاب آن در ایجاد دکوراسیون اداری شیک نقش مهمی ایفا می کند. معمولا در این خصوص از رنگ های خنثی بیشتر استفاده می شود.

به دلیل آنکه این رنگ ها برای هر دکوراسیون و ترکیب رنگی متناسب هستند. همینطور نیم ست های رنگی نیز زیبایی خاصی به فضا و چیدمان محیط کاری می بخشند.

  • فوم استفاده شده در قسمت نشیمن نیز باید از انعطاف و نرمی قابل توجهی برخوردار باشد. روکش چرمی این فوم جنبه تزئینی داشته به علاوه بافت آن با عبور جریان هوا از خود، از تعریق و بروز هرگونه حساسیت جلوگیری می نماید.
  • اگر در هنگام خرید نیم ست ها به اصول ارگونومیک رعایت شده در آن ها توجه کنید، راحتی و آسایش را برای خود و کاربران آن فراهم کرده اید.

چرا که رعایت اصول ارگونومی در طراحی مبلمان اداری و نیم ست های اداری با استانداردهای کامل بدن سازگار بوده و به همین دلیل راحتی و سلامتی افراد را تضمین می کند.

  • همینطور توجه به پایه های مستحکم در هنگام خرید به علت حفظ تعادل و ایستایی مبلمان در فضا و سطوح مختلف است.
  • تکیه گاه و پشتی مبلمان نیز با استفاده از فوم های نرم و طبی، راحتی کاربران خود را فراهم می آورند.
  • همچنین طراحی بی نظیر و منحصر بفرد این گونه مبلمان منجر به درخشیدن و یکتایی محل کار شما می گردد.